Telemark Tracking Wool

Kontakt

Hvis du har spørsmål eller bekymringer, er vi alltid klare til å hjelpe!

 
 
 
 

Informasjon

Frakt

  • Standard frakt på 70kr.
  • Kan hentes i Porsgrunn etter avtale.
    Ta kontakt på tlf 950 89 990

Personopplysninger

  • Ved å handle hos Telemark Tracking Ull AS godtar du vår policy for databeskyttelse og vår behandling av dine personopplysninger. Vi beskytter ditt personlige personvern og samler ikke inn mer informasjon enn nødvendig for å behandle bestillingen din. Vi vil aldri selge eller avsløre informasjon din til tredjepart uten juridisk grunnlag.

Partene

  • Selger er Telemark Tracking Ull AS,  telemark.tracking@gmail.com, org 827 616 532 MVA og betegnes i det følgende som selger/selgeren.

  • Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.


Bestilling​

  • Du må være 18 år for å bestille i nettbutikken. Når du har fullført bestillingen sendes ordrebekreftelse til din e-postadresse. I bekreftelsen finner du informasjon om produkt(er), pris, fakturering og leveringsadresse.

  • Hvis det er noen feil i ordrebekreftelsen skal du ta kontakt umiddelbart via e-post til telemark.trackinggmail.com.

Betaling

  • Via Klarna eller bankkort.

  • Den oppgitte prisen for varen og tjenester er den totale prisen kjøper skal betale. Denne prisen inkluderer alle avgifter og tilleggskostnader. Ytterligere kostnader som selger før kjøpet ikke har informert om, skal kjøper ikke bære.


Levering

  • Våre normale leveransetider er 3-7 dager. NB! Helgbestillinger sendes som regel førstkommende mandag. Ved forsinket leveranse, (uten at vi har opplyst om lengre leveransetid) vennligst kontakt oss på telemark.tracking@gmail.com  Variasjoner i postgangen er utenfor vår kontroll.

Angrerett -

Du har som kunde 14 dager angrerett som gjelder fra det tidspunktet du har mottatt vare du har bestilt.

  • Du må informere oss at du angrer. Beskjeden skal sendes via e-post til telemark.tracking@gmail.com, e-posten må navn, adresse, e-postadresse, ordrenummer samt hvilke produkt(er) returen gjelder for stå tydelig og klart.

  • Du må returnere produktene til oss umiddelbart og innen angreretten går ut (lagstiftad 14 dager).

  • Du er ansvarlig for retur frakt, levering og tilstand på produktene ved retur, produktene bør derfor sendes godt pakket inn og i originalemballasje.

Reklamasjon og klager

  • Alle produkter inspiseres før levering. Skulle produktet allikevel være skadet eller feilaktig sendt når det ankommer påtar vi oss i samsvar med gjeldende lovverk å rette opp feilen uten omkostninger.

  • Du må alltid kontakte oss på telemark.tracking@gmail.com for godkjenning før du returnerer en mangelfull vare.

  • Klagen skal sendes umiddelbart etter at mangelen er oppdaget.

Vi forbeholder oss retten til å nekte reklamasjon hvis det viser seg at produktet ikke er skadet, er mangelfull eller lignende i samsvar med gjeldende lovverk. Ved reklamasjon følger vi norsk lov.


Ansvarsbegrensning

  • Vi tar ikke ansvar for indirekte skader som kan oppstå p.g.a. produktet.

  • Vi tar ikke ansvar for forsinkelser/feil på grunn av omstendigheter utenfor selskapets kontroll . Disse omstendighetene kan for eksempel være arbeidskonflikt, brann, krig, myndighetsvedtak, redusert eller manglende levering fra leverandøren.

  • Videre påtas det ikke noe ansvar for endringer i produkter/produktegenskaper som er endret av respektive leverandør og/eller andre faktorer utenfor vår kontroll.

Konfliktløsning

  • Klager rettes til selger senest 14 dager etter kjøp.


Kontakt

Org. 827 616 532 MVA
Telemark Tracking Ull AS

telemark.tracking@gmail.com

Mobil : 950 89 990


Hvordan returnerer jeg en vare?


Avsnitt er de viktigste byggeklossene på nettsider. For å endre innholdet i dette avsnittet dobbeltklikker du her eller klikker på Rediger tekst. Du kan også endre stil på teksten. Hvis du drar teksten vil avsnittet bli flyttet på siden.

Hvordan kan jeg kontakte budene dine?


Avsnitt er de viktigste byggeklossene på nettsider. For å endre innholdet i dette avsnittet dobbeltklikker du her eller klikker på Rediger tekst. Du kan også endre stil på teksten. Hvis du drar teksten vil avsnittet bli flyttet på siden.

Tilbyr du internasjonal levering?


Avsnitt er de viktigste byggeklossene på nettsider. For å endre innholdet i dette avsnittet dobbeltklikker du her eller klikker på Rediger tekst. Du kan også endre stil på teksten. Hvis du drar teksten vil avsnittet bli flyttet på siden.

Hva er din returpolicy?


Avsnitt er de viktigste byggeklossene på nettsider. For å endre innholdet i dette avsnittet dobbeltklikker du her eller klikker på Rediger tekst. Du kan også endre stil på teksten. Hvis du drar teksten vil avsnittet bli flyttet på siden.